Chempioil 9105 CH-5 Truck Ultra UHPD 10W-40 20L
Kód: CHT.UHPD CH5 10W40 20Termék részletes leírása
A termék jellemzői:
- Az észterkomponensek a legmagasabb minőségű, a GLOBAL DHD-1 követelményeinek megfelelő félszintetikus bázissal kombinálva, amely széles hőmérséklettartományban optimális viszkozitással rendelkezik, kiváló súrlódásgátló, kopás- és kopásgátló tulajdonságokat biztosítanak, jelentősen meghosszabbítva a berendezések élettartamát minden, még a legszélsőségesebb üzemmódban is, széles környezeti hőmérséklettartományban, és jelentős üzemanyag-megtakarítást eredményeznek;
- Az észterkomponensek természetes antioxidánsokkal kombinálva fokozott termikus oxidációs stabilitást biztosítanak az olajnak, ami kiváló mosó- és diszpergáló tulajdonságokkal (TBN>10) és alacsony hamutartalommal kombinálva hatékonyan csökkenti a vízkő- és lakkképződést, megakadályozza mindenféle lerakódást, és a motor alkatrészeit kivételesen tisztán tartja a két csere közötti üzemidőben;
- Az egyedülálló észtertartalmú összetétel biztosítja az olaj öregedésállóságát, és csökkenti az "olajülepedési hulladékot" a csökkentett párolgás és a magas lobbanáspont miatt, lehetővé téve a hosszú intervallumú és hagyományos motorokban való felhasználást;
- Az észterbázisnak köszönhetően az optimális viszkozitású olaj kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint a jó szivattyúzhatóságot és az alacsony hőmérsékletű motoralkatrészek indítását, a könnyű "hidegindítást" (-30ºC-ig) és a csökkentett indítási kopást;
- Kompatibilis a kipufogógáz-visszavezető rendszerekkel (EGR). Csökkenti a koromképződést;
- Hatékonyan védi a motoralkatrészeket a korrózió minden típusától;
- alacsonyabb habképződés;
- Hatékonyan kezeli a működés közbeni nyírófeszültség növekedését, amelyet a korom diszperziója miatt megnövekedett viszkozitás okoz;
- Több, magasabb kéntartalmú anyaggal kombinálva is használható.
Az európai, amerikai és ázsiai gyártók minden típusú nehéz dízelmotorjához (teherautók, buszok stb.), terepjáró gépekhez (építőipar, bányászat, mezőgazdaság) és speciális berendezésekhez tervezték, amelyek megfelelnek az Euro I, II , III, IV követelményeknek, ahol CI-4 vagy alacsonyabb teljesítményszintre van szükség.
Használható benzinmotorokban, ahol API SL vagy alacsonyabb teljesítményre van szükség.
- Az észterkomponensek a legmagasabb minőségű, a GLOBAL DHD-1 követelményeinek megfelelő félszintetikus bázissal kombinálva, amely széles hőmérséklettartományban optimális viszkozitással rendelkezik, kiváló súrlódásgátló, kopás- és kopásgátló tulajdonságokat biztosítanak, jelentősen meghosszabbítva a berendezések élettartamát minden, még a legszélsőségesebb üzemmódban is, széles környezeti hőmérséklettartományban, és jelentős üzemanyag-megtakarítást eredményeznek;
- Az észterkomponensek természetes antioxidánsokkal kombinálva fokozott termikus oxidációs stabilitást biztosítanak az olajnak, ami kiváló mosó- és diszpergáló tulajdonságokkal (TBN>10) és alacsony hamutartalommal kombinálva hatékonyan csökkenti a vízkő- és lakkképződést, megakadályozza mindenféle lerakódást, és a motor alkatrészeit kivételesen tisztán tartja a két csere közötti üzemidőben;
- Az egyedülálló észtertartalmú összetétel biztosítja az olaj öregedésállóságát, és csökkenti az "olajülepedési hulladékot" a csökkentett párolgás és a magas lobbanáspont miatt, lehetővé téve a hosszú intervallumú és hagyományos motorokban való felhasználást;
- Az észterbázisnak köszönhetően az optimális viszkozitású olaj kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint a jó szivattyúzhatóságot és az alacsony hőmérsékletű motoralkatrészek indítását, a könnyű "hidegindítást" (-30ºC-ig) és a csökkentett indítási kopást;
- Kompatibilis a kipufogógáz-visszavezető rendszerekkel (EGR). Csökkenti a koromképződést;
- Hatékonyan védi a motoralkatrészeket a korrózió minden típusától;
- alacsonyabb habképződés;
- Hatékonyan kezeli a működés közbeni nyírófeszültség növekedését, amelyet a korom diszperziója miatt megnövekedett viszkozitás okoz;
- Több, magasabb kéntartalmú anyaggal kombinálva is használható.
Az európai, amerikai és ázsiai gyártók minden típusú nehéz dízelmotorjához (teherautók, buszok stb.), terepjáró gépekhez (építőipar, bányászat, mezőgazdaság) és speciális berendezésekhez tervezték, amelyek megfelelnek az Euro I, II , III, IV követelményeknek, ahol CI-4 vagy alacsonyabb teljesítményszintre van szükség.
Használható benzinmotorokban, ahol API SL vagy alacsonyabb teljesítményre van szükség.
MEGFELEL A KÖVETELMÉNYEKNEK/ELŐÍRÁSOKNAK/TERMÉKEKNEK:
műszaki adatok
- SAE 10W-40
- API CI-4/CH-4/EN
- ACEA E7
- ACEA A3/B4
- API CI-4 Plus
Jóváhagyás
Ajánlás
- JASO DH-1
- GLOBAL DHD-1
- LÁNCTALPAS ECF-2
- CATERPILLAR ECF-1-a
- CUMMINS CES 20076
- CUMMINS CES 20077
- CUMMINS CES 20078
- DETROIT DÍZEL 93K215
- MACK EO-N
- MACK EO-M Plus
- MAN M 3275-1
- MB 228,3
- MTU típus 2
- RENAULT RLD-2
- VOLVO VDS-3
- MB 228,1
Kiegészítő paraméterek
Kategória: | Motorolaj |
---|---|
Súly: | 22 kg |
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!
Hozzászólás hozzáadása