Chempioil 9107 CH-7 Truck Blue 10W-40 20L
Kód: CHT.UHPD CH7 10W40 20Termék részletes leírása
A termék jellemzői:
- A legmagasabb minőségű szintetikus alapanyag innovatív adalékcsomaggal, amely széles hőmérséklettartományban optimális viszkozitással rendelkezik, ideális súrlódás-, kopás- és kopásgátló tulajdonságokat biztosít, amelyek jelentősen meghosszabbítják minden berendezés élettartamát, még a legszélsőségesebb üzemmódokban is, a környezeti hőmérsékletek széles tartományában, és jelentős üzemanyag-megtakarítást eredményeznek;
- A stabil szintetikus bázis fokozott termikus oxidációs stabilitást biztosít az olajnak, amely kiváló mosó- és diszpergáló tulajdonságokkal és alacsony hamutartalommal kombinálva hatékonyan csökkenti a vízkő- és lakkképződést, megakadályozza mindenféle lerakódást, és a motor alkatrészeit, különösen a hengerdugattyúkat, a teljes leengedési időköz alatt tökéletesen tiszta állapotban tartja;
- Az egyedülálló összetétel az olajnak öregedésállóságot biztosít, és a csökkentett párolgás és a magas lobbanáspont miatt csökkenti az "olajlerakódási hulladékot", lehetővé téve a hosszú élettartamú, akár 60 000 km-es motorokban és a hagyományos motorokban való felhasználást;
- A szintetikus bázisnak köszönhetően az optimális viszkozitás kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint a jó szivattyúzhatóságot és az alacsony hőmérsékletű motoralkatrészek indítását, a könnyű "hidegindítást" (-30ºC-ig) és a csökkentett indítási kopást;
- Kompatibilis az összes kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel, DPF, TWC, EGR és SCR rendszerrel az Low SAPS technológiának köszönhetően;
- Hatékonyan védi a motoralkatrészeket a korrózió minden típusától;
- Csökkentett habzás és hatékony ellenállás a levegőztetéssel szemben;
- Hatékonyan kezeli a működés közbeni nyírófeszültség növekedését, amelyet a korom diszperziója miatt megnövekedett viszkozitás okoz;
Alkalmas földgázzal (LNG) és kőolajjal (LPG) működő motorokhoz.
Az európai, amerikai és ázsiai gyártók minden típusú nehéz dízelmotorjához (teherautók, buszok stb.), terepjáró gépekhez (építőipar, bányászat, mezőgazdaság) és speciális berendezésekhez tervezték, amelyek megfelelnek az Euro I-V és VI követelményeknek, ahol a CK-4 vagy annál alacsonyabb teljesítményszintre van szükség.
Ha a CK-4 olajokat 15 ppm-nél több ként tartalmazó üzemanyaggal használja, mindenképpen tartsa be a motorgyártó szervizintervallumokra vonatkozó ajánlásait.
- A legmagasabb minőségű szintetikus alapanyag innovatív adalékcsomaggal, amely széles hőmérséklettartományban optimális viszkozitással rendelkezik, ideális súrlódás-, kopás- és kopásgátló tulajdonságokat biztosít, amelyek jelentősen meghosszabbítják minden berendezés élettartamát, még a legszélsőségesebb üzemmódokban is, a környezeti hőmérsékletek széles tartományában, és jelentős üzemanyag-megtakarítást eredményeznek;
- A stabil szintetikus bázis fokozott termikus oxidációs stabilitást biztosít az olajnak, amely kiváló mosó- és diszpergáló tulajdonságokkal és alacsony hamutartalommal kombinálva hatékonyan csökkenti a vízkő- és lakkképződést, megakadályozza mindenféle lerakódást, és a motor alkatrészeit, különösen a hengerdugattyúkat, a teljes leengedési időköz alatt tökéletesen tiszta állapotban tartja;
- Az egyedülálló összetétel az olajnak öregedésállóságot biztosít, és a csökkentett párolgás és a magas lobbanáspont miatt csökkenti az "olajlerakódási hulladékot", lehetővé téve a hosszú élettartamú, akár 60 000 km-es motorokban és a hagyományos motorokban való felhasználást;
- A szintetikus bázisnak köszönhetően az optimális viszkozitás kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint a jó szivattyúzhatóságot és az alacsony hőmérsékletű motoralkatrészek indítását, a könnyű "hidegindítást" (-30ºC-ig) és a csökkentett indítási kopást;
- Kompatibilis az összes kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel, DPF, TWC, EGR és SCR rendszerrel az Low SAPS technológiának köszönhetően;
- Hatékonyan védi a motoralkatrészeket a korrózió minden típusától;
- Csökkentett habzás és hatékony ellenállás a levegőztetéssel szemben;
- Hatékonyan kezeli a működés közbeni nyírófeszültség növekedését, amelyet a korom diszperziója miatt megnövekedett viszkozitás okoz;
Alkalmas földgázzal (LNG) és kőolajjal (LPG) működő motorokhoz.
Az európai, amerikai és ázsiai gyártók minden típusú nehéz dízelmotorjához (teherautók, buszok stb.), terepjáró gépekhez (építőipar, bányászat, mezőgazdaság) és speciális berendezésekhez tervezték, amelyek megfelelnek az Euro I-V és VI követelményeknek, ahol a CK-4 vagy annál alacsonyabb teljesítményszintre van szükség.
Ha a CK-4 olajokat 15 ppm-nél több ként tartalmazó üzemanyaggal használja, mindenképpen tartsa be a motorgyártó szervizintervallumokra vonatkozó ajánlásait.
MEGFELEL A KÖVETELMÉNYEKNEK/ELŐÍRÁSOKNAK/TERMÉKEKNEK:
műszaki adatok
- SAE 10W-40
- API CK-4/CJ-4
- ACEA E6/E9
- DAF (ACEA E6)
- LÁNCTALPAS ECF-3
- CUMMINS CES 20086
- DETROIT DIESEL DDC 93K222
- MAN M 3775
- IVECO (ACEA E6)
- MB 228,31
- MB 228,51
Jóváhagyás
- A MACK EOS-4.5 jóváhagyása
- A RENAULT VI RLD-3 jóváhagyása
- VOLVO VDS-4.5 jóváhagyás
Kiegészítő paraméterek
Kategória: | Motorolaj |
---|---|
Súly: | 21 kg |
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!
Hozzászólás hozzáadása