Chempioil 9117 CH-17 Truck Blue UHPD 5W-30 208L
Kód: CHT.UHPD CH17 5W30 NTermék részletes leírása
A termék jellemzői:
- Az egyedülálló, alacsony viszkozitású, a legmagasabb minőségű PAO-tartalmú, ideális viszkozitású szintetikus bázis a szükséges hőmérséklettartományban, innovatív adalékanyag-csomaggal kombinálva páratlan súrlódás-, kopás- és kopásgátló tulajdonságokat biztosít, jelentősen meghosszabbítva a berendezések élettartamát minden üzemmódban, még a legbonyolultabbakban is, viszonylag széles környezeti hőmérséklettartományban működve, és jelentős üzemanyag-megtakarítást kínálva;
- A szintetikus bázis és a speciális TBN-erősítők fokozott hőoxidációs stabilitást, kiváló mosó- és diszpergáló tulajdonságokat (TBN>10), ugyanakkor alacsony hamutartalmat biztosítanak az olajnak, hatékonyan csökkentve a vízkő- és lakkképződést, megakadályozva mindenféle lerakódást, és tökéletes állapotban tartva a motor alkatrészeit, különösen a henger-dugattyú csoportot, az olajcserék közötti teljes üzemidő alatt;
- Az egyedülálló összetétel az olajnak ellenállást biztosít az öregedéssel szemben, és a csökkentett párolgás és a magas lobbanáspont miatt csökkenti az "olajlerakódási hulladékot", lehetővé téve a hosszú élettartamú, akár 90 000 km-es motorokban és a hagyományos motorokban való felhasználást;
- A PAO-tartalmú bázisnak köszönhetően az alacsonyabb viszkozitású olaj tökéletes alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint a jó szivattyúzhatóságot és az alacsony hőmérsékletű motoralkatrészek indítását, a könnyű "hidegindítást" (-35ºC-ig) és a csökkentett indítási kopást;
- Kompatibilis az összes kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel, DPF, TWC, EGR és SCR rendszerrel az Low SAPS technológiának köszönhetően;
- Hatékonyan védi a motoralkatrészeket a korrózió minden típusától;
- Hatékonyan kezeli a működés közbeni nyírófeszültség növekedését, amelyet a korom diszperziója miatt megnövekedett viszkozitás okoz;
Alkalmas földgázzal (LNG) és kőolajjal (LPG) működő motorokhoz.
Az európai, amerikai és ázsiai gyártók minden típusú nehéz dízelmotorjához (távolsági teherautók, buszok stb.), terepjáró gépekhez (építőipar, bányászat, mezőgazdaság) és speciális berendezésekhez, amelyek megfelelnek az Euro I-V és VI követelményeknek, ahol az ACEA E6/E9 teljesítményszint kötelező.
- Az egyedülálló, alacsony viszkozitású, a legmagasabb minőségű PAO-tartalmú, ideális viszkozitású szintetikus bázis a szükséges hőmérséklettartományban, innovatív adalékanyag-csomaggal kombinálva páratlan súrlódás-, kopás- és kopásgátló tulajdonságokat biztosít, jelentősen meghosszabbítva a berendezések élettartamát minden üzemmódban, még a legbonyolultabbakban is, viszonylag széles környezeti hőmérséklettartományban működve, és jelentős üzemanyag-megtakarítást kínálva;
- A szintetikus bázis és a speciális TBN-erősítők fokozott hőoxidációs stabilitást, kiváló mosó- és diszpergáló tulajdonságokat (TBN>10), ugyanakkor alacsony hamutartalmat biztosítanak az olajnak, hatékonyan csökkentve a vízkő- és lakkképződést, megakadályozva mindenféle lerakódást, és tökéletes állapotban tartva a motor alkatrészeit, különösen a henger-dugattyú csoportot, az olajcserék közötti teljes üzemidő alatt;
- Az egyedülálló összetétel az olajnak ellenállást biztosít az öregedéssel szemben, és a csökkentett párolgás és a magas lobbanáspont miatt csökkenti az "olajlerakódási hulladékot", lehetővé téve a hosszú élettartamú, akár 90 000 km-es motorokban és a hagyományos motorokban való felhasználást;
- A PAO-tartalmú bázisnak köszönhetően az alacsonyabb viszkozitású olaj tökéletes alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint a jó szivattyúzhatóságot és az alacsony hőmérsékletű motoralkatrészek indítását, a könnyű "hidegindítást" (-35ºC-ig) és a csökkentett indítási kopást;
- Kompatibilis az összes kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel, DPF, TWC, EGR és SCR rendszerrel az Low SAPS technológiának köszönhetően;
- Hatékonyan védi a motoralkatrészeket a korrózió minden típusától;
- Hatékonyan kezeli a működés közbeni nyírófeszültség növekedését, amelyet a korom diszperziója miatt megnövekedett viszkozitás okoz;
Alkalmas földgázzal (LNG) és kőolajjal (LPG) működő motorokhoz.
Az európai, amerikai és ázsiai gyártók minden típusú nehéz dízelmotorjához (távolsági teherautók, buszok stb.), terepjáró gépekhez (építőipar, bányászat, mezőgazdaság) és speciális berendezésekhez, amelyek megfelelnek az Euro I-V és VI követelményeknek, ahol az ACEA E6/E9 teljesítményszint kötelező.
MEGFELEL A KÖVETELMÉNYEKNEK/ELŐÍRÁSOKNAK/TERMÉKEKNEK:
műszaki adatok
- SAE 5W-30
- ACEA E9
- ACEA E6
- MAN M 3677
- MB 228,51
- VOLVO VDS 4.5
- CUMMINS CES 20078
- API CK-4
- IVECO (ACEA E6-2016)
- DAF (ACEA E6-2016)
- DETROIT DIESEL DDC93K222
- RENAULT RLD-3
- MACK EOS-4.5
- LÁNCTALPAS ECF-3
- SCANIA LDF-4
Kiegészítő paraméterek
Kategória: | Motorolaj |
---|---|
Súly: | 180 kg |
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!
Hozzászólás hozzáadása