ENI I-SIGMA TOP MS 10W-30 5L

Kód: EISIGMATOPMS10W305
Nincs értékelés
Márka: Eni-Agip
12 289 Ft / db 9 676 Ft ÁFA nélkül
Raktáron

Az Eni i-Sigma top MS 10W-30 egy szintetikus technológiájú olaj, amely a kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel felszerelt járművek új generációs dízelmotorjainak kenésére szolgál, és üzemanyag-takarékos üzemelési körülmények között üzemel. Ez a termék lehetővé teszi a gyártók által előírt maximális olajcsere-intervallumok betartását. Használható helyhez kötött dízelmotorokban és nehéz gázmotorokban is.

Részletes információ

Termék részletes leírása

Az Eni i-Sigma top MS 10W-30 egy szintetikus technológiájú olaj, amely a kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel felszerelt járművek új generációs dízelmotorjainak kenésére szolgál, és üzemanyag-takarékos üzemelési körülmények között üzemel. Ez a termék lehetővé teszi a gyártók által előírt maximális olajcsere-intervallumok betartását. Használható helyhez kötött dízelmotorokban és nehéz gázmotorokban is.

- Ez egy olyan motorolaj, amely megfelel a nehéz vontatáshoz szükséges legszigorúbb teljesítményszinteknek, és egy speciális szintetikus összetétel és egy új "alacsony SAPS" adalékanyag-technológia kombinációjának eredménye.
- Az utókezelő rendszerek hatékonyságának és tartósságának biztosítása érdekében a kenőanyag összetételének mentesnek kell lennie a negatív hatású termékektől, ezért bizonyos összetevők (szulfáthamu, foszfor, kén) tartalmát ellenőrizni kell. E tekintetben innovatív összetételi technológiát alkalmaz, amely pontosan megfelel a nemzetközi előírások és gyártók által meghatározott kémiai határértékeknek.
- Az "üzemanyag-hatékonyság" sokkal nagyobb üzemanyag-megtakarítást tesz lehetővé, mint a hagyományos kenőanyagok. A magas kopásvédelem (furatpolírozás), a nagyfokú mosóhatás és az alacsony párolgási veszteségek biztosítják a motor élettartamát és hatékonyságát.
- A gyártók és az ACEA által előírt tesztek során kiváló kopásgátló tulajdonságokat mutatott, különösen a hengerek (furatok polírozása), gumiszalagok, szelepek stb. kopásának minimalizálása terén. Minden fémfelületet hatékonyan véd a kopás és a korrózió ellen, így biztosítva és fenntartva a motor maximális hatékonyságát az idők során, lehetővé téve a hosszabb csere- és karbantartási időközöket.

Megfelel a követelményeknek és jóváhagyásoknak:

- ACEA E7, E9
- API CK-4
- Caterpillar ECF-3
- Cummins CES 20086
- Detroit Diesel 93K222
- Deutz DQC III-10 LA
- Ford WSS-M2C171-F1
- JASO DH-2-17
- FÉRFI M 3575, M 3775
- MTU típus 2.1
- MACK EO-S-4.5 (Jóváhagyva)
- A 228,31 MB jóváhagyása
- Renault VI RLD-3 (Jóváhagyva)
- Volvo VDS-4.5 (jóváhagyott)

Sűrűség 15 °C-on ASTM D 4052 kg/m³ 870
Viszkozitás 100 °C-on ASTM D 445 mm²/s 11.2
Viszkozitás 40 °C-on ASTM D 445 mm²/s 75,2
Viszkozitási index ASTM D 2270 - 139
Viszkozitás -25°C-on ASTM D 5293 mPa-s 6200
Lobbanáspont COC ASTM D 92 °C 235
Beállítási pont ASTM D 5950 °C -45
B. N. ASTM D 2896 mg KOH/g 9,1

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Tehergépjárművek
Súly: 4.5 kg
Viszkozitás: 10W-30

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki: