ENI I-SIGMA TOP MS 5W-30 20L
Kód: EISIGMATOPMS5W3020Termék részletes leírása
Az Eni i-Sigma top MS 5W-30 a legújabb generációs, nagy teljesítményű szintetikus olaj, amely alkalmas a kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel felszerelt haszongépjárművek dízelmotorjainak kenésére, valamint a korábbi, zord környezetben működő motorok kenésére. Lehetővé teszi a gyártók által előírt maximális olajcsere-intervallumok betartását, nagyon magas üzemanyag-fogyasztással rendelkezik, és megkönnyíti a motor beindítását hideg időben.
- Ez egy olyan motorolaj, amely megfelel a nehéz vontatáshoz szükséges legszigorúbb teljesítményszinteknek, és egy speciális szintetikus összetétel és egy új "alacsony SAPS" adalékanyag-technológia kombinációjának eredménye.
- Az utókezelő rendszerek hatékonyságának és tartósságának biztosítása érdekében a kenőanyag összetételének mentesnek kell lennie a negatív hatású termékektől, ezért bizonyos összetevők (szulfáthamu, foszfor, kén) tartalmát ellenőrizni kell. E tekintetben innovatív összetételi technológiát alkalmaz, amely pontosan megfelel a nemzetközi előírások és gyártók által meghatározott kémiai határértékeknek.
- Az "üzemanyag-hatékonyság" nagyobb üzemanyag-megtakarítást tesz lehetővé, mint a hagyományos kenőanyagok. A magas kopásvédelem (fúró polírozás), a nagyfokú mosóhatás és az alacsony párolgási veszteségek biztosítják a motor élettartamát és hatékonyságát.
- A felhasznált szintetikus bázisok nagyon magas technológiai minősége és különösen innovatív összetétele kiváló hidegindítást garantál.
- A gyártók és az ACEA által előírt tesztek során kiváló kopásgátló tulajdonságokat mutatott, különösen a hengerek (furatok polírozása), gumiszalagok, szelepek stb. kopásának minimalizálása terén. Minden fémfelületet hatékonyan véd a kopás és a korrózió ellen, biztosítva és fenntartva a motor maximális hatékonyságát az idő múlásával, lehetővé téve a hosszabb csere- és karbantartási időközöket
Megfelel a követelményeknek és jóváhagyásoknak:
- ACEA E4, E6, E7, E9
- API CK-4, CJ-4
- Caterpillar ECF-3
- Cummins CES 20081, 20086
- JASO DH-1-17, DH-2-17, DL-0-17
- EMBER M 3271-1, M 3477, M 3575
- MTU 2.1 típus, 3.1 típus
- Detroit Diesel 93K222 (jóváhagyva)
- Deutz DQC IV-18 LA (jóváhagyva)
- MACK EO-S-4.5 (Jóváhagyva)
- MAN M 3677, M 3777 (jóváhagyva)
- A 228,51 MB jóváhagyása
- A 228,52 MB jóváhagyása
- Renault VI RLD-3 (Jóváhagyva)
- Scania LDF-4 (visszajelzés)
- Volvo VDS-4.5 (jóváhagyott)
Sűrűség 15 °C-on ASTM D 4052 kg/m³ 859
Viszkozitás 100 °C-on ASTM D 445 mm²/s 12.1
Viszkozitás 40 °C-on ASTM D 445 mm²/s 71
Viszkozitási index ASTM D 2270 - 169
Viszkozitás -30 °C-on ASTM D 5293 mPa-s 6000
Kiömlési pont ASTM D 5950 °C -39
Lobbanáspont COC ASTM D 92 °C 226
B. N. ASTM D 2896 mg KOH/g 13,4
Kiegészítő paraméterek
Kategória: | Tehergépjárművek |
---|---|
Súly: | 18 kg |
Viszkozitás: | 5W-30 |
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!