MANNOL UHPD TS-6 ECO 10W-40 20L
Kód: MANUHPDTS-6ECO20Termék részletes leírása
Modern, szintetikus, minden időjárási körülmények között használható motorolaj nagy igénybevételű és nagy fordulatszámú, turbófeltöltővel ellátott és turbófeltöltő nélküli, igényes körülmények között működő dízelmotorokhoz. Az olaj a Mercedes-Benz, az MAN és az MTU közúti és laboratóriumi tesztjein megfelelt, és rendelkezik ezek írásos jóváhagyásával.
A termék jellemzői:
- A legmagasabb minőségű szintetikus alapanyag, amely széles hőmérséklettartományban ideális viszkozitással rendelkezik, felülmúlhatatlan súrlódásgátló, kopás- és kopásgátló tulajdonságokat biztosít, jelentősen meghosszabbítva a berendezések élettartamát minden, még a legszélsőségesebb üzemmódban is, a környezeti hőmérsékletek széles tartományában, és jelentős üzemanyag-megtakarítást biztosít;
- A stabil szintetikus bázis természetes antioxidánsokkal kombinálva biztosítja az olaj fokozott termikus oxidációs stabilitását, ami a kiváló mosó- és diszpergáló tulajdonságokkal (TBN>12,5) és az alacsony hamutartalommal együtt hatékonyan csökkenti a vízkő- és lakkképződést, megakadályozza a lerakódások minden fajtáját, és az olajcserék közötti üzemidőben kivételesen tisztán tartja a motor alkatrészeit, különösen a henger-dugattyú csoportot;
- Az egyedülálló összetétel öregedésállóságot biztosít az olajnak, és a csökkentett párolgásnak és a magas lobbanáspontnak köszönhetően csökkenti az "olajlerakódási hulladékot", lehetővé téve a hosszú, legalább 500 üzemórát elérő élettartamú motorokban és a hagyományos motorokban való felhasználást;
- Az optimális viszkozitású szintetikus bázisnak köszönhetően kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint jó olajpumpálhatóságot és alacsony hőmérsékletű motoralkatrész-indítást, könnyű "hidegindítást" (akár
-30 ºC) és csökkentett kopás indításkor;
- Kompatibilis az EGR- és SCR-rendszerekkel, nem alkalmas dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt rendszerekhez;
- Hatékonyan védi a motoralkatrészeket a korrózió minden típusától;
- alacsonyabb habképződés;
- Hatékonyan kezeli a működés közbeni nyírófeszültség növekedését, amelyet a korom diszperziója miatt megnövekedett viszkozitás okoz;
- Több, magasabb kéntartalmú anyaggal kombinálva is használható.
Az európai, amerikai és ázsiai gyártók minden típusú nehéz dízelmotorjához (teherautók, buszok stb.), terepjáró gépekhez (építőipar, bányászat, mezőgazdaság) és speciális berendezésekhez tervezték, amelyek megfelelnek az Euro I, II , III, IV, V követelményeknek, ahol CI-4 vagy alacsonyabb teljesítményszintre van szükség.
Használható benzinmotorokban, ahol API SL vagy alacsonyabb teljesítményre van szükség.
Megfelel a következő előírásoknak és jóváhagyásoknak:
- SAE 10W-40 UHPD
- API CF
- ACEA E7/E4
- DEUTZ DQC IV-05/III-05
- MAN M 3277; MB 228.5; MTU típus 3;RENAULT RLD/RLD-2 / RXD; VOLVO VDS-3
A termék jellemzői | - | Trial módszer | - | Egység | - | Érték |
Sűrűség 15 °C-on | - | D 1298 | - | kg/m³ | - | 862 |
Lobbanáspont | - | D 92 | - | ° C | - | 224 |
SAE osztály | - | - | - | - | - | 10W-40 |
Fagyáspont | - | D 97 | - | ° C | - | -46 |
TBN | - | D2896 | - | g KOH/kg | - | 12,76 |
Viszkozitás -25°C-on | - | D 5293 | - | CP | - | 6800 |
Viszkozitás 100 °C-on | - | D 445 | - | CST | - | 13,0 |
Viszkozitás 40 °C-on | - | D 445 | - | CST | - | 85,2 |
Viszkozitási index | - | D2270 | - | - | - | 153 |
Kiegészítő paraméterek
Kategória: | Motorolaj |
---|---|
Súly: | 22 kg |
Viszkozitás: | 10W-40 |
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!