MANNOL UHPD TS-7 BLUE 10W-40 208L
Kód: MANUHPDTS-7BLUENTermék részletes leírása
Szintetikus, minden időjárási körülmények között használható motorolaj a nagy teljesítményű és nagy sebességű turbófeltöltős és nem turbófeltöltős dízelmotorok legújabb generációjához, amelyek igényes körülmények között, alacsony kéntartalmú üzemanyaggal üzemelnek. Az olaj a VOLVO, a Mercedes-Benz, az MAN, a MACK és a RENAULT közúti és laboratóriumi tesztjein megfelelt, és rendelkezik az általuk kiadott írásos jóváhagyással.
A termék jellemzői:
- A legmagasabb minőségű szintetikus alapanyag innovatív adalékcsomaggal, amely széles hőmérséklettartományban optimális viszkozitással rendelkezik, ideális súrlódás-, kopás- és kopásgátló tulajdonságokat biztosít, amelyek jelentősen meghosszabbítják minden berendezés élettartamát, még a legszélsőségesebb, széles környezeti hőmérséklet-tartományban történő üzemeltetési módok esetén is, és jelentős üzemanyag-megtakarítást eredményeznek;
- A stabil szintetikus bázis fokozott termikus oxidációs stabilitást biztosít az olajnak, amely kiváló mosó- és diszpergáló tulajdonságokkal és alacsony hamutartalommal kombinálva hatékonyan csökkenti a vízkő- és lakkképződést, megakadályozza mindenféle lerakódást, és a motor alkatrészeit, különösen a hengerdugattyúkat, a teljes leengedési időköz alatt tökéletesen tiszta állapotban tartja;
- Az egyedülálló összetétel az olajnak öregedésállóságot biztosít, és a csökkentett párolgás és a magas lobbanáspont miatt csökkenti az "olajlerakódási hulladékot", lehetővé téve a hosszú élettartamú, akár 60 000 km-es motorokban és a hagyományos motorokban való felhasználást;
- A szintetikus bázisnak köszönhetően az optimális viszkozitás kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint a jó szivattyúzhatóságot és az alacsony hőmérsékletű motoralkatrészek indítását, a könnyű "hidegindítást" (-30ºC-ig) és a csökkentett indítási kopást;
- Kompatibilis az összes kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel, DPF, TWC, EGR és SCR rendszerrel az Low SAPS technológiának köszönhetően;
- Hatékonyan védi a motoralkatrészeket a korrózió minden típusától;
- Csökkentett habzás és hatékony ellenállás a levegőztetéssel szemben;
- Hatékonyan kezeli a működés közbeni nyírófeszültség növekedését, amelyet a korom diszperziója miatt megnövekedett viszkozitás okoz;
Alkalmas földgázzal (LNG) és kőolajjal (LPG) működő motorokhoz.
Az európai, amerikai és ázsiai gyártók minden típusú nehéz dízelmotorjához (távolsági teherautók, buszok stb.), terepjáró gépekhez (építőipar, bányászat, mezőgazdaság) és speciális berendezésekhez tervezték, amelyek megfelelnek az Euro I-V és VI követelményeknek, ahol a CK-4 vagy annál alacsonyabb teljesítményszintre van szükség.
Ha a CK-4 olajokat 15 ppm-nél több ként tartalmazó üzemanyaggal használja, mindenképpen tartsa be a motorgyártó szervizintervallumokra vonatkozó ajánlásait.
Megfelel a követelményeknek és jóváhagyásoknak / Megfelel a követelményeknek - előírásoknak
- SAE 10W-40
- API CJ-4
- ACEA E6/E7/E9-16
- LÁNCTALPAS ECF-3, ECF-2
- CUMMINS CES 20081
- DETROIT DIESEL DDC 93-K-218
- DEUTZ DQC IV-10 LA
- MACK EO-O PP
- MAN 3477, 3271-1
- MB-jóváhagyás 228.51
- MB 228.31
- SCANIA Alacsony hamu
- MTU típus 3.1
- RENAULT RLD-3
- VOLVO VDS-4
- Art.Száma: MN7107-20
Kiegészítő paraméterek
Kategória: | Motorolaj |
---|---|
Súly: | 180 kg |
Viszkozitás: | 10W-40 |
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!